Πρωτομαγιά 2014
Αν και λίγο ετεροχρονισμένα γιορτάσαμε όλοι μαζί την Πρωτομαγιά του 2014, που αλλού, στο δικό μας χώρο. Κάθε τμήμα είχε τη δική του ψησταριά το δικό του τραπέζι, είχαμε ακόμη και τον “dj Giannis”. Μετά το φαγητό ακολούθησε χορός μέχρι αργά το απόγευμα.






Στο σημείο αυτό δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι χωρίς τη στήριξη της Διεύθυνσης δεν θα καταφέρναμε και πολλά….
Τα παιδιά το κατάλαβαν και κέρασαν στη Διευθύντρια ένα….. σουβλάκι.



