Η Διεύθυνση του Γυμνασίου ενημερώνει ότι ο καθιερωμένος Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου στις 8:30 π.μ. στο προαύλιο του σχολείου. Καλή σχολική χρονιά σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς !!! Πλοήγηση άρθρων Καλή Σταδιοδρομία στα παιδιά !!! Αγιασμός και το πρόγραμμα της Τρίτης 12/9