Η Διεύθυνση του Γυμνασίου ενημερώνει ότι ο καθιερωμένος Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου στις 8:30 π.μ. στο προαύλιο του σχολείου.

Καλή σχολική χρονιά σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς !!!

Από admin