Το σχολικό έτος τελειώνει σε λίγες μέρες, οι μαθητές όμως της ΣΤ΄ Δημοτικού αλλάζουν περιβάλλον από το Σεπτέμβριο.
Μια ευκαιρία να γνωρίσουν το νέο τους σχολείο και κάποιους από τους καθηγητές που θα έχουν στο Γυμνάσιο είχαν τα παιδιά της ΣΤ΄ Δημοτικού του Στεφανοβικείου καθώς σήμερα 7 Ιουνίου επισκέφθηκαν το Γυμνάσιο Στεφανοβικείου και ξεναγήθηκαν στις αίθουσες και τα εργαστήρια του σχολείου.
Ραντεβού το Σεπτέμβριο παρέα με τα παιδιά του Ριζομύλου !!!
