Την Παρασκευή 18 Μαρτίου ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 2η  έκθεση βιβλίου του Συλλόγου Γονέων Γυμνασίου.

Παραθέτουμε ορισμένες φωτογραφίες που φανερώνουν την ανταπόκριση που βρίσκει αυτή η προσπάθεια, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και ευχόμαστε ολόψυχα καλή συνέχεια.

 

Απόγευμα Τρίτης 15/3/2016: Δημιουργική συζήτηση ομάδας παιδιών του Γυμνασίου με τον συγγραφέα -εκπαιδευτικό Κώστα Ακρίβο και τον ζωγράφο Κώστα Κασαρτζή.

 

 

Συζήτηση παιδιών του Δ.Σχ. Στεφανοβικείου με τον συγγραφέα – δημοσιογράφο Αθανάσιο Βογιατζή

 

 

Ομάδα παιδιών του Νηπιαγωγείου Στεφανοβικείου μπροστά σε πίνακες του Κ. Κασαρτζή

 

 

Λιλιπούτειοι μαθητές σε στιγμές ξεκούρασης !!!

 

Μαθητές του Γυμνασίου Στεφανοβικείου στους πάγκους των βιβλίων !!!

Από admin