Την Παρασκευή 18 Μαρτίου ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 2η έκθεση βιβλίου του Συλλόγου Γονέων Γυμνασίου.
Παραθέτουμε ορισμένες φωτογραφίες που φανερώνουν την ανταπόκριση που βρίσκει αυτή η προσπάθεια, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και ευχόμαστε ολόψυχα καλή συνέχεια.
Απόγευμα Τρίτης 15/3/2016: Δημιουργική συζήτηση ομάδας παιδιών του Γυμνασίου με τον συγγραφέα -εκπαιδευτικό Κώστα Ακρίβο και τον ζωγράφο Κώστα Κασαρτζή.
Συζήτηση παιδιών του Δ.Σχ. Στεφανοβικείου με τον συγγραφέα – δημοσιογράφο Αθανάσιο Βογιατζή
Ομάδα παιδιών του Νηπιαγωγείου Στεφανοβικείου μπροστά σε πίνακες του Κ. Κασαρτζή
Λιλιπούτειοι μαθητές σε στιγμές ξεκούρασης !!!

Μαθητές του Γυμνασίου Στεφανοβικείου στους πάγκους των βιβλίων !!!



