
Στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος “Ψαχουλεύοντας το σεντούκι της παράδοσης” που υλοποιεί για το σχολικό έτος 2015 -2016 η Γ’ τάξη του σχολείου μας, πραγματοποιήσαμε στις 25/1/2016 διδακτική επίσκεψη στο “Λύκειο των Ελληνίδων” του Βόλου.
Οι μαθητές του σχολείου μας που στη μεγάλη τους πλειοψηφία είναι μέλη των τοπικών χορευτικών συγκροτημάτων του Ριζομύλου και του Στεφανοβικείου βρήκαν την επίσκεψη εξόχως ενδιαφέρουσα. Πρόβαραν τις παραδοσιακές φορεσιές της περιοχής μας που διέθετε η ιματιοθήκη του Λυκείου, ενημερώθηκαν για την ιστορία του και τέλος σύραμε όλοι μαζί το χορό….
Ευχής έργο είναι οι προθήκες του Λυκείου να εμπλουτισθούν με όλες τις παραδοσιακές φορεσιές της περιοχής μας όπως είναι και αυτή του Στεφανοβικείου.

