Την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016 Η Α΄& η Β΄Γυμνασίου του σχολείου μας πραγματοποίησε Διδακτική επίσκεψη στο Αστεροσκοπείο του Δήμου Λαρισαίων στη Γιάννουλη.

Εκεί είχαμε την ευκαιρία να δούμε βίντεο αστρονομικού ενδιαφέροντος και να παρατηρήσουμε τον Ήλιο από τηλεσκόπιο. Ενημερωθήκαμε ακόμη ότι στο χώρο του αστεροσκοπείου υπάρχει και σεισμογράφος που καταγράφει τη σεισμική δραστηριότητα της ευρύτερης Θεσσαλικής περιοχής σε ειδικά έντυπα, που αποστέλλονται στο Εργαστήριο Γεωφυσικής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης και στο Γεωδυναμικό Ινστιτούτο των Αθηνών.

Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με βόλτα στο κέντρο της Λάρισας που ενθουσίασε τα παιδιά και έκλεισε έτσι άλλη μια όμορφη επίσκεψη για το σχολείο μας !!!

Από admin