Το Γυμνάσιο Στεφανοβικείου για μια ακόμη φορά έδειξε φέτος τα Χριστούγεννα το κοινωνικό του πρόσωπο. Συγκεκριμένα, με την παρότρυνση της Διευθύντριας του σχολείου, ο σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές αναγνωρίζοντας τη δύσκολη οικονομική κατάσταση που βιώνουν πολλοί συντοπίτες μας, οργάνωσαν τις παρακάτω δράσεις:
- Διοργανώθηκε για μια ακόμη χρονιά το Χριστουγεννιάτικο BAZAAR στον αμφιθεατρικό χώρο του σχολείου μας. Οι μαθητές με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών δημιούργησαν μια μεγάλη συλλογή από χειροποίητα Χριστουγεννιάτικα στολίδια και δώρα που διακρίνονταν για την ποιότητά τους αλλά ήταν συνάμα φιλικά προς το περιβάλλον. Έτσι, αποκτώντας τα σχολικά δημιουργήματα συμμετείχαμε όλοι ενεργά στην προσπάθεια του σχολείου να στηρίξει κάποιες οικογένειες που έχουν πραγματικά ανάγκη.
- Ακόμη, οι μαθητές με πρωτοβουλία τους ξεχύθηκαν στους δρόμους των χωριών μας συγκεντρώνοντας τρόφιμα από συγχωριανούς μας.
Με τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν από το BAZAAR αγοράστηκαν διατροφικά είδη πρώτης ανάγκης όπως λάδι και σε συνδυασμό με τα τρόφιμα που συγκέντρωσαν οι μαθητές, μοιράστηκαν στοχευμένα σε 16 οικογένειες του Ριζομύλου και του Στεφανοβικείου που κρίθηκε ότι είχαν τη μεγαλύτερη ανάγκη.
Στο σημείο αυτό πρέπει να θυμίσουμε στην τοπική κοινωνία ότι το Γυμνάσιο Στεφανοβικείου είναι αυτό που στήριξε με θέρμη, και ίσως περισσότερο από κάθε άλλο πρόσωπο ή φορέα αυτού του τόπου, το θεσμό του κοινωνικού παντοπωλείου του Δήμου μας. Έτσι λοιπόν κερδίζοντας την αναγνώριση των συμπολιτών μας αντλούμε δύναμη για να συνεχίσουμε στο μέλλον με ανάλογες δράσεις.
Αξίζει τέλος να αναφέρουμε ότι το σχολείο μας δέχθηκε με ιδιαίτερη χαρά, την επίσκεψη του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Δοδοντσάκη Γεώργιου, στις 23 Δεκεμβρίου 2015, που συνέπεσε με τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου και είχε εθιμοτυπικό χαρακτήρα.
