Τον περασμένο Αύγουστο στο χώρο του Αρχαιολογικού Μουσείου Βόλου πραγματοποιήθηκε μια πολύ όμορφη εκδήλωση του σωματείου “Το Κοινό των Μαγνήτων“1. Μία σημαντική στιγμή της εκδήλωσης αυτής ήταν η βράβευση του φοιτητή πλέον Γιώργου Λουφόπουλου από το Στεφανοβίκειο, του πρώτου εισαχθέντα σε Ιατρική Σχολή (Σχολή Στρατιωτικής Ιατρικής Θεσσαλονίκης) από όλη τη Μαγνησία, το 2014, με 19.412 μόρια.
Ο αριστούχος απόφοιτος του Λυκείου Βελεστίνου, και παλαιότερα του Γυμνασίου Στεφανοβικείου, παρέλαβε το βραβείο από τον κ. Πράντζο, αντιπρόεδρο του κοινού των Μαγνήτων, ο οποίος ανέγνωσε παράλληλα την επιστολή του Καθηγητή Δημήτρη Ηλιόπουλου, διευθυντή του Κέντρου Συστημικής Βιοατρικής στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στο Λος Άντζελες (UCLA). Ο κύριος Ηλιόπουλος μεταξύ άλλων, παρότρυνε τον Γιώργο Λουφόπουλο να συνεχίσει τις σπουδές του κάνοντας μέρος ή ολόκληρη την ειδικότητά του στην Αμερική ή να πραγματοποιήσει ερευνητικές μελέτες στην Αμερική πάνω σε ασθένεια του ενδιαφέροντός του, με τη στήριξη βεβαίως του Κέντρου που διευθύνει ο ίδιος.
Η συντακτική επιτροπή της ιστοσελίδας του Γυμνασίου Στεφανοβικείου, εύχεται καλή σταδιοδρομία στον Γιώργο Λουφόπουλο (τον δικό μας Γιώργη), καθώς και πολλά συγχαρητήρια στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς γονείς του.
1″Το Κοινόν των Μαγνήτων” είναι το παγκόσμιο σωματείο αποδήμων Μαγνήτων με έδρα το Βόλο. Βασικοί στόχοι του σωματείου είναι η συσπείρωση των απανταχού Μαγνήτων και η προσφορά τους στη γενέτειρα, η προβολή της Μαγνησίας στο εξωτερικό και η ανάδειξη της ιστορίας και των δυνατοτήτων της στον οικονομικό, τουριστικό και πολιτιστικό τομέα
