Γιορτάσαμε την Πρωτομαγιά στο Άλσος Γυμνασίου με πολύ κέφι και όρεξη. Κάθε τάξη το τραπέζι της και την ψησταριά της και στο χορό όλοι μαζί…. Και του χρόνου πάλι, να είμαστε όλοι καλά.

      

Από admin