Ο  Γεώργιος Αχλαδής είναι ένας αυτοδίδακτος ζωγράφος απο το Στεφανοβίκειο, ένα παιδί που πέρασε απο τα θρανία του σχολείου μας την περίοδο 1987 – 1990 (παλαιό κτήριο γυμνασίου) και ανταποκρίθηκε με ιδιαίτερη χαρά στην πρόσκλησή μας. Φιλοτέχνησε τις τοιχογραφίες που κοσμούν τον αμφιθεατρικό χώρο του σχολείου μας. Δημιούργησε 5 τοιχογραφίες ξεκινώντας περίπου από το 1991 έως το 1995. Μετά από αρκετές απόψεις, κατέληξαν με την παρέμβαση του τότε Διευθυντή, και με την άμεση συνεννόηση των καθηγητών, να φιλοτεχνήσει έργα ιδεαλιστικά και ηθογραφικά.

  Τίτλος «Ο σαλεπιτζής», έγινε το 1995 και είναι έργο του κ. Γ. Αχλαδή. Αφορμή ήταν μία ασπρόμαυρη φωτογραφία από το ημερολόγιο του Λέτσιου όπου δημοσιεύτηκε για την Κοινότητα Στεφανοβικείου το 1990. Τα χρώματα τα οποία χρησιμοποιήθηκαν ήταν πλαστικά.

Τίτλος «Η προσμονή» του Νικηφόρου Λύτρα. Είναι λιθογραφικό έργο. Το έργο αυτό έγινε το 1995 από τον κ. Αχλαδή, ο οποίος πρόσθεσε και κάποια δικά του στοιχεία όπως το βάζο, το λινό ριχτό ύφασμα , το τραπεζάκι. Αποτυπώνοντας έτσι μία πιο ολοκληρωμένη εικόνα στα μάτια των θεατών. Τα χρώματα που χρησιμοποίησε ήταν πλαστικά.

Τίτλος «Τα πρώτα βήματα», 1889 του Γιώργου Ιακωβίδη. Ήταν η πρώτη τοιχογραφία η οποία έγινε, περίπου το 1991. Ο κ. Αχλαδής πρόσθεσε και δικά του στοιχεία, όπως το κάθισμα, θέλοντας να επεκτείνει την εικόνα. Χρησιμοποίησε πλαστικά χρώματα και μόνο τα βασικά (Κόκκινο- Κίτρινο- Μπλε) , την ώχρα και τα Ουδέτερα Χρώματα (Άσπρο ?Μαύρο). Οι αποχρώσεις είναι θερμές και γήινες.

 

 

Τίτλος «Κάλαντα», 1872 του Νικηφόρου Λύτρα. Επέλεξε ακόμη ένα αντιπροσωπευτικό έργο του 19ου αιώνα. Κάνοντας πολύ μικρές μετατροπές. Αποτυπώνονται η παράδοση, τα ήθη και τα έθιμα του τότε κόσμου. Το ολοκλήρωσε το 1995. Χρησιμοποίησε και εδώ πλαστικά χρώματα.

 

Τίτλος «Η Κάρλα». Το έργο είναι του ίδιου του κ. Αχλαδή. Φιλοτεχνήθηκε το 1991. Αποτυπώνει την ζωή των ψαράδων της λίμνης Κάρλας. Αφορμή για τη συγκεκριμένη τοιχογραφία ήταν μία φωτογραφία του κ. Λέτσιου. Τα χρώματα που χρησιμοποιήθηκαν ήταν πλαστικά.

 

Από admin